<body> <div style="text-align:center; width:300px; margin:0 auto 20px auto;"></div></body>
★失落的樂園★
歡迎大家前來留言
mondayching
暱稱: [rain]
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
好多測驗丫~~~~~~
暑假心情
暑假生活
好煩啊
2010-05-25
文章分類
全部 (66)
每月文章
站內搜尋
日誌統計
文章總數: 66
留言總數: 240
今日人氣: 1
累積人氣: 3290
2009 年 8 月 21 日  星期五   晴天


長隆兩天遊 分類: 未分類

19號去左遊行,第一站就係去介毒所啦,上年都去過啦,都唔知有咩野好行
仲要講成個鐘野,又熱,真係頂佢個肺....
之後就行書城,又係上年行過,今次仲要比兩個鐘比我地行
書呢樣野我不嬲都唔鐘意啦,仲叫我行,所以都係去左KFC到坐....
坐完就係我覺得好後悔的一站,去廣州一個地方shopping
一開始係車到話6點去到10,我一諗行4個鐘,死人wo
係咁反對,最後講到9點走人....點知,一行,我終於知道點解女仔話4個鐘唔夠行
因為我都係咁行,行到唔想走啊.....好想買多几件衫,果邊d野又平....一件3先20几蚊....
結果都係買得1件3同一個小精品,好後悔啊.......早知就行耐d啦
番到酒店係咁去人地d房玩.....最後係人地間房打牌打天光....
自己間房都唔知有無留低過半個鐘...不過同我打牌果几個就累到不始人形....
但我自己就好鬼精神,就算而家都無眼訓.....
第2日就去左長隆到玩...之前都去過一次啦,不過唔夠時間玩曬d野
今次再去玩過,同班fd去玩真係開心好多....
唔知几時可以再一齊出去再好似咁玩得咁開心呢....






訪客留言 (返回 mondayching 的日誌)


wuwumia 於 2009-08-23 05:12 PM 發表:
0 0" 長隆 真系幾好玩的 ._____.!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



erickaka999 於 2009-08-22 01:29 PM 發表:
cm~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bo_gai 於 2009-08-21 09:13 PM 發表:
哈哈..係幾好玩...
都話你地架啦!,,,又吾肯行內d...-3-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我真係後悔啦,早知就聽你地講啦
Posted at 2009-08-21 10:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



YUKIW929 於 2009-08-21 12:40 PM 發表:
CM'-V-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx
Posted at 2009-08-21 01:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



IAN92620 於 2009-08-21 12:35 PM 發表:
COMMENT
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx
Posted at 2009-08-21 01:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Millet 於 2009-08-21 02:09 AM 發表:
玩Killer哥時唔好係咁叫我啦..係又叫..唔係又叫..玩野呀你
不過講真今次旅行都真係幾好玩ge
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

覺得你係姐,咁都要話我....
Posted at 2009-08-21 01:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言