<body> <div style="text-align:center; width:300px; margin:0 auto 20px auto;"></div></body>
★失落的樂園★
歡迎大家前來留言
mondayching
暱稱: [rain]
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« July 2020 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
好多測驗丫~~~~~~
暑假心情
暑假生活
好煩啊
2010-05-25
文章分類
全部 (66)
每月文章
站內搜尋
日誌統計
文章總數: 66
留言總數: 240
今日人氣: 1
累積人氣: 3288
2009 年 12 月 21 日  星期一   晴天


去完大陸番黎 愉快 分類: 未分類

第一日番到學校拎住一袋兩袋出大陸
麻煩到死,出到大陸上車d人唔係打機就訓教
我都打左個几鐘機之後頂唔順,因為去之前果晚同d fd出去打通肖機
超累的說,坐左4個几鐘車之後去食野,食完d野又坐過
又坐過几鐘去行山,個山都唔係人行嫁,d梯級細到死
行完就番酒店lo,死德嗚離棄跟左女仔果圍,太可惡啦
不過食食下聽到佢地話要食雞頭同雞屎忽,笑到我死
結果係杰少猜輸左要食,不過佢最後都無食到,超奸的說
之後一碟煙肉勁唔好食,好似食橡膠咁,佢地又玩猜拳,輸左又要食
今次變左德嗚食啦,食到佢個樣死死下,仲比d女仔幫佢改名叫橡膠人,
低死,離棄我啦
食完就上房,我一上房馬上沖涼,之後去人地間房玩,又係玩killer
不過我唔多想玩,所以我就做法官,玩到2點几就散lo
但我又去左chicken間房打psp,又打左個几鐘先番房訓
第2日就坐車去間學校到,一入到去超多人望住,感覺超奇怪,之後仲要去聽課
結果聽左一堂初三的數學,超悶...
聽完去就坐車去食飯
去到食飯果邊但又未夠鐘未周圍行下lo
見到有個轉轉圈,馬上成班人捉chicken入去,呢d係唔係叫犯眾憎呢...
轉完出黎見到佢個樣勁搞笑,連直線都行唔到,笑到我地死,
到食飯果陣果邊學校的校長叫酒黎比我地飲wo,我地d醒目仔梗係馬上倒左去啦
之後轉個頭望下劉記,佢一杯都未飲完,個面就紅到唔知似咩,王哥仲勁,比人係咁敬酒,都唔知飲左几多杯
食完飯之後又去左去一間佛寺,行左一陣出黎竟然同我地講又要行山去睇一個唔知咩野潭
只好又行過啦,不過今次條路好行左,一陣間就到,上到去個潭真係超令
坐左係果邊一陣又行落山,.不過落山果陣又有d趣事啦
我同杰少一齊行,行行見到德嗚係我地後面,我地就同佢講唔好行梯級啦,直接行條山路啦
點知佢又聽我地講,行唔過几步就滑落黎,笑到我地死,果然係"第一now b王",起左身之後又跑多次落黎
差d又黎多次,好彩我去扶佢
落到去就番去間學校打波啦,一開頭輸緊,後來追番到平手完場
送埋d手信比人地就走人lo,之後就去食飯,不過食飯果邊無野好講直接跳去酒店到啦
去到酒店唔知係唔係打波果陣著太少衫,搞到又感冒,係咁流鼻水,結果都係要出去買d藥食下
食完又去到人地間房玩啦,不過唔知係打完波太累頂係d藥力發作,好快我就坐左係沙化到訓左
佢地兩點几叫醒我番房訓,我只好番去訓教啦,
到第3日又係去遊佛寺,都無野睇,之後又坐車番黎lo
3日的行程到此完結






訪客留言 (返回 mondayching 的日誌)


sioin1116 於 2010-01-03 11:25 AM 發表:
去行山咁威a????ka~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

行山有几威啊,行到我想死lo
Posted at 2010-01-04 09:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lmfm 於 2010-01-01 05:49 PM 發表:
好長=,=唔想睇
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁衰...我d野都唔睇
Posted at 2010-01-01 10:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



II000II 於 2009-12-22 12:38 AM 發表:
4個鐘車程...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



seongmo511 於 2009-12-22 12:05 AM 發表:
像膠人唔係我地叫加
係佢自己講加..唔關我地事~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



DonnaKOU 於 2009-12-21 10:59 PM 發表:
好長喔...................comment...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



IAN92620 於 2009-12-21 09:26 PM 發表:
CM>..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bb473821058 於 2009-12-21 02:34 PM 發表:
好密集吖!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



永遠乂愛 於 2009-12-21 02:22 PM 發表:
轉一轉D字既色啦~ 睇得好痛苦= ="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



a23411993 於 2009-12-21 01:32 PM 發表:
你打錯好多字
食車食野!?笑咗
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言