十+緣份誰亦。。不可保證* 傻妹*
開始都變得灰白
再沒有顏色的出現
覺得太累了 太累了*
很想放棄...消失...不開心的時候
我也想在腦海中的回憶苦笑一次自己吧
不再理會身邊的事
關我是麼?不.....
努力做好自己的事是真的
monica081025
暱稱: +°。..期望.娟..。
性別: 女
國家: 香港
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2006-07-02
2006-06-29
2006-06-28
2006-06-24
2006-06-18
文章分類
全部 (139)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 139
留言總數: 18
今日人氣: 0
累積人氣: 1724
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2006 年 6 月 16 日  星期五 晴天

 

2006-06-16

琴晚同shirley傾電話....傾左好耐
唔記得左呀國啦....sorry!!
但後埋打返電話比佢...我聽到好似佢有點唔開心咁...
我唔知啦.....
轉頭煥維打比我...問我得唔得閒今日去點書...
幾經追問就知有目的...好好笑呀
佢話︰我讀男校..要搵返d咩咩(女性)平衡一下心理...1來又可溫書∼
後埋都冇答應佢....事實唔想....
後埋係到溫書....但多到電視好吸引...
就睇啦....書今日早d起身溫!!

今日中文考試都算唔錯...
但...到左考中文口試....
就衰左啦....>>談運動的好處
起初都唔錯...但...之後諗唔到....講左好多白痴野
><””咁就衰左.....

放左學..就同丹丹一起去左頌安商場
行左好耐....又唔想咁快返屋企..
今日是星期5呢....
於是決定去新港城行....同埋好想買本日記note..簿
呢本簿只係關於我同呀丹..只有我地兩個之間既野
係入面會寫左好多好多係學校既趣事,而且仲有自己既所思所感
唔單止係日記咁簡單..仲可以好似傾計咁...
我地會好好咁美化本簿...這可令我們之間的感情增進

行去新港既路上....笑死左啦...
有人在派傳單...正想比呀丹....
但就講出左︰幫我掉左佢(傳單)....>>語氣十分唔好
咁就唔理佢啦....今時今日做野...咁既態度∼好唔得!!
心諗..︰叫人掉,不如自己掉>>有問題,傻的∼@@”

係新港行左好耐..一間又一間...
走果陣...竟見到好多班中同學....
哇哇...大家都一對對....@0@””
雖然我同呀丹都係..嘻嘻∼∼
我地一路行...一路傾計...好好笑....
我地想搵多個人加入我地既日記趣聞....
第一次聽呀丹話李嘉豪寫字靚...估唔到..O左嘴∼
咁呀Dick呢?莫非......

返到屋企...開左msn∼
冇啦啦有人hi我...原來是呀傑
好耐冇同佢傾計啦....咁就傾電話啦∼
無耐...佢又問我...有冇機會比佢....
真煩.,.早知唔理佢.....又係呢d咁既問題...


P.S
         今日溫書果陣..又諗返之前同呀坪一起既回憶...
         點解?

孤獨ズパ慣ホギスヘ 月明ろベ賴ベズ
ko do ku~ni mo,na re ta na ra~tsu ki a~ka ri~ta yo ri ni
羽根スわ翼ザ飛ヂ立シよ
ha me na~ki tsu ba,sa de to~bi ta to~
パゲシ 前デ 進バ
mo~to,ma e he,su su me

雨雲ゎ切ホギスヘ 濡ホギ道 ろゎビゑ
a me ku~mo ga,ki re ta na ra~mu re ta~mi chi,ka ga ya ku
闇クんゎ教りサゑホペ
na mi da~ke ga,ho shi e~te ku re ru~
強ゆ 強ゆ 光
tsu yo i,tsu yo i,hi ka ri~
強ゑ 前デ 進バ
tsu yo ku,ma e he,su su me~

   

刊登時間︰2006-06-16 07:49 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 

 

 

2006 年 6 月 15 日  星期四 晴天

 

2006-06-15

琴晚呀國打比我....

令我呆左.....-0-"

對唔住呀....我唔係有心講果3個字......

今日早上好好笑呀

老師同我地放左個Flash..

跟住我地睇完又想再睇...但就落堂....

上maths堂呀!!!我地就同老師講有個好好既教學課程...(事實想睇返個雞雞..)

好好笑呀....除左笑個Flash之外..仲笑呀sir..silly~

http://www.hkbirdflu.com/sadchick.htm 

歌詞:

我不想說我很清潔,
我不想說我很安全,
可是我不能拒絕人們的誤解,
看看緊閉的圈數數剛下的蛋,
等待被撲殺的危險。

吃我的肉我沒意見,
拿我的蛋我也情願,
可是我不能容忍被當作污染,
想想命運的苦擦擦含淚的眼,
人的心情我能理解。

一樣的雞肉,一樣的雞蛋,
一樣的我們咋就成了傳染源,
禽流感,很危險,
誰讓咱有個鳥類祖先。
孩子他爹已經被處決,
孩子他哥抓去做實驗,
這年頭做只雞比做人還艱難,
就算熬過今天就算過了明天,
後天估計也得玩兒完。

一樣的雞肉,一樣的雞蛋,
一樣的我們卻已不值一錢,

一樣得吃肉,一樣得吃飯,
人不能沒有雞的世界。

一樣的雞肉,一樣的雞蛋,
一樣的我們卻過不了本命年,
一樣得吃肉,一樣得吃飯,
人不能沒有雞的世界。

P.E堂就自由活動....

唔錯呀.....溫書書啦......

聽日考中文聆聽+默書..仲有作文+語文知識..

P.S

始終一天 我會更有自信

考試倒數最後1日......

   

刊登時間︰2006-06-15 07:22 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 

 

 

2006 年 6 月 14 日  星期三 晴天

 

2006-06-14

最擔心既事出現啦......

英文默書...一直想合格..但.....

今次食蛋...又係第一次呀!!!!!

估唔到...我明明溫左書.....

但.,.比起冇溫既人...仲.......唉.......

P.S

考試大倒數︰2日∼

   

刊登時間︰2006-06-14 09:25 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 

 

 

2006 年 6 月 13 日  星期二 晴天

 

要快..要快..沒有再多的時間

今日太多心...好似比鬼上身

I.T堂做Flash...諗住做哂份功課..

點知...十分嬲..做得咁辛苦,咩都冇哂

又再一次的重做呢.....><"""

英文早上突然默書....20個..對了8個..算差不多吧

放學還要再去補默....so bad!!

放學果陣無啦啦落雨....雖然有朋友有雨傘幫我..

但我想淋雨.....

___________________________________________

放學回家係到做功課.....

同呀豪傾計...開心左好多....睇開左好多野

到現在還沒有溫書.......又要去做家務

接著洗白白...再溫書...

oh...!!!不行了...溫一會...明天請早吧~

P.S

考試大倒數︰3天

   

刊登時間︰2006-06-13 09:16 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 

 

 

要快..要快...再沒有時間

今日太多心...好似比鬼上身

I.T堂做Flash...諗住做哂份功課..

點知...十分嬲..做得咁辛苦,咩都冇哂

又再一次的重做呢.....><"""

英文早上突然默書....20個..對了8個..算差不多吧

放學還要再去補默....so bad!!

放學果陣無啦啦落雨....雖然有朋友有雨傘幫我..

但我想淋雨.....

放學回家係到做功課.....

同呀豪傾計...開心左好多....睇開左好多野

到現在還沒有溫書.......又要去做家務

接著洗白白...再溫書...

oh...!!!不行了...溫一會...明天請早吧~

P.S

考試大倒數︰3天

   

刊登時間︰2006-06-13 09:13 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]