^^
去旅行la
我地去到先燒野食
燒燒下,周仔好似比蜜蜂針到
周仔沒事呀媽
我同雞蛋仔同周仔食完野去玩
我地行個條咩咩行山徑
我地行行下好驚,so走左= =
我地係一個地方
埋左d野[唔講得,其實講左都沒咩野]
whis我下次去重係度
哈
之後我地反去,成地係垃圾,之後我同雞蛋仔
睇下miss 張同我個組d人講咩,又係講山楂
唉!!!唔想講佢
講完,我地全組人,汁垃圾,間泥d人
係度笑我地,係度話點樣整我地d野
好似重影我地
嬲死我la
24小時服務咩
有問題,重係細老仔咩,重玩
個間叫咩咩[金文泰]呀麻
==
又打日記= =
沒野打= =
= =
哈!!
我就怏去旅行^^
= =今日沒野打= =
唉又要唉多一次= =
我今日返學,都冧(想)住唔等雞蛋仔
點知行行下都見到佢^^
唉,去旅行要同山楂一組,不過我都唔想愧晒人
我真係那麼命苦,點解次次都係我
同佢坐又係我
次次跟學號分組,有80%會同佢一組
人地黑一兩次就會有一次好運
但我黑左12年,但我一次好運都沒
但有好多人都以為我自己講
但我可以話你知,e d都係事實
比d意見我la
等我重其待去= =
唉!!今日好黑,有唔開針,有開針
唔開針係我都唔知入邊組好,心大心細
我又想同周仔一紅,但佢地都當我唔全在
而+有d想去雞蛋仔個組,但唔好意思同周仔個組say no
開心的係,就快去旅行
唉!!睇左E個日記,比D意見我LA THX
= =今日同雞蛋仔行一條好好好長的路
行到我死死下= =
我都係決定同周仔一組員^^ 要留言