9月1日..
開學日..XD..
今日.好好好好好好勁勁勁勁開心..
因為★" 很想和你在一起" lor.
E套戲,我真係等左好好好好好耐..
今日.終於等到la..
本身入場睇係要支持洪卓立同埋有興趣
睇完先發覺真係好好睇 唔係普通既愛情片咁簡單!
成套戲個故事, 係令我有驚喜(:
呢套野真係比想像中不同的一部電影....
原來要睇左套野先知係點0既一回事......所以比好好好好好好好好好睇......
其實係鬼片定講愛情架!?
XDD
施徒捷To-chi...=]
I love You.=] 

呢套野令我覺得大家真係要珍惜自己鍾意0既人呢..!
唔係後悔左就無得再返轉頭
|