|

[將 他,,她,它,,的所有 記於這裡 ] 唯有..我的所有..
˙原來愛1 個人,, 甚麼刀可以˙
【PLX!! MuSt NoT LeAvE ME AlOnE 】
【MY LOVE,,& SaD IS CoMe from you ,,】
【yOU,, IS MY LiFe & yOU is All OF MINE::;;】
【TRUly ,, I LovE U!! I Don'T WaNT TO LoSe U..thAT's RIgHt】
【I msut Do a mAXimUM TO LoVe U!! I HoPE,, U ToO""】
【I LOVE U!! a FAR WAY...】
|
2006 年 3 月 31 日 星期五 |
 |  |
|
琴日考完試, 甘日就5洗返,, 訓到成點鐘 老母激找醒我,, 要我陪佢落去 唉 麻煩,,,
佢落左去先,, 我跟住先落去.. 去左大+落食野 5好食既..=.="" 跟住老母去左四餸 我就返屋企做野.. 掃地 掃左好耐 仲要比人串..=3="" 掃掃下地發燒牙.. 其實已經覺得起病嫁喇 喉嚨痛,, 成身累奶奶.. 不過掃完地出左身汗就退左燒 跟住老母返黎 我就幫我2隻小喵洗白白 好似打仗咁 =3="" 跟住要涼埋3先走得 趕返去返band 聽日出得隊 嘰嘰嘰嘰嘰 呵呵 好開心,,, 返到樓下,, 見到文、朱叔 搞笑的 朱叔同我講我老豆返左黎...抓爆頭,,,我老豆 ? ~"~? 遲左好多 返去吹左2隻歌.. 跟住排位,, 6點未到就完了 不忘多謝老豆sir!!!!!
跟住同豪豬仔打交...=="" 條友都白痴既,, 哈哈 ** 跟住就同代兒去左公園仔坐 開心屎 哈哈 傾左好多野,, 7點度走人,,, 去kmc子會搵longer 5係入面 原來出左去新街市做宣傳 條友又係白痴既 笑死我喇,, 嘰嘰 代兒都話佢好牙,, 呵呵 真可愛 佢塞左好幾張傳單比我同代兒 哈哈 個屎忽精牙 9到爆.. 真係好可愛,, 跟住我同代兒就行返去lu 返到屋企又5想食飯 係咁e食左d敷衍下老母...唉 擺落口都冇胃口吞落口囉..=.=""都唔知搞乜
完
1次過打4篇日記 fuck!!!!!!! 有少少唔開心 嘻 算吧喇
|