| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2005 年 12 月 20 日 星期二 |
 |
|
| 開P呀...爆正呀 |
今日..開party呀…^V<好開心…
上上晝堂就得LUU..哈哈..
下晝果..因為YUYU因為D野..好唔開心!!
TO YUYU:
你仲有我地!!!
跟住就玩遊戲LU..
好KAI 佢地..係超KAI呀…
玩掙”等”仔..
全得一個會係”等”王哈哈..
其餘41個就要落PLAY GROUND..
叫上3樓,.哈哈..
我要仕落呀..
超好開呀..
本身諗住叫”我愛3B”嫁..
點個YUYU就叫”3B祝你聖誕快樂”
都好呀..
好多人睇住我地呀…^^
上返去就玩踩波波..
比人扯到咩都出曬..><
唉><||||b HEA左陣..
3點半就練歌…
都唔錯呀..
特別係最尾兩次呀!!!^^
好想好想再有咁GE一次.. 我今年GE願望係YUYU同曉文SIR唔好走!!!
|
| 小月月刊登TIME︰2005-12-20 07:44 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|