Photobucket - Video and Image Hosting

moon0909

暱稱: AR月*..
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

俺搬家了。
踼波
斷背山!?
幸福。
八人的你們,我正在等...


日誌分類

全部 (142)
點滴。… (86)
狂言。… (12)
最愛。… (15)
未分類 (29)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 

我的meromero**""



RSS Feed

2006 年 7 月 12 日  星期三 晴天

 

中三的最後

就這樣...三年就過了。
是呢...
就這樣就三年了。
在這三年的日子中,我們B班實在經歷過不少的風風雨雨啊!(笑)


F.1的時候還記得嗎?
那一次的冬天..
我們做壁報的時間玩粉筆..
玩到畫到校褸上面去了。
明天16度帶回來後..
華哥被KID彭抓住
然後不知明的同學爆了我們有玩的人出來,,
就這樣,,
我在CZM的第一分就這樣被扣了XD
要真的多謝帶玩粉筆的同學--關柏宇同學了XDDD
(爆奶,,I"M SO SORI!!)

還有,,
下學期的時候..
我和黃明珠他們吵架了..
幫助我的也是其他人啊,,,
你們幫助過我的,,我都會記我的啊,,,
真的感謝你們!!!


F.2
還記得我們9月1日那天不停地抄英文的暑期作業嗎?
然後,,開學禮上,,看到MISS YU,,
還記得我們說過什麼話嗎?(*笑)
還有還有!!
上科學課,,
我們的出貓大聯盟嗎!?哈哈!!
把生字都抄到桌上XDD,,,

下學期,,
很記得是書展,,,
那天,,還記得我上MATHS課時,,
被KAI彭鬧到死,,
喊到"湯豬"嗎?
一上完課你們就跑到我那,,,,
那時傻芬對我說的,,,
"每個人都有自己的減壓方法。"
現在,我想我找到了,,(笑)


F.3
這一是發生最多事的一年吧...
9月
YUYU做班主任,,,
大NG教英文,,,
每日80個字的滋味...
我們都嚐試過了。

還有中秋節發生的事(笑),,,


10月
SPORTS DAY,,,
這一年的SPORTS DAY,,是我們最用心去支持的一年..
BANNER,,什麼的,,,
這一切一切我都很珍惜的!!


11月
兆民盃,,
我們第一次!!
3年以來全班到了旁邊打氣!
還有我們的拿到我們的中文朗誦的第3名!!!!

12月
整整的一個月
都為SINGCOn而努力..
改詞,,排練,,
比賽的那一天,,
還要跟A班吵架(知道的人就知道吧,,不知道的人就不就知道好了)
最後,,是第2,,
但這一天就發生了大事!!
曈的電話不見,,
但到了現在我依然不相信是我們班做的。

1月
我們班出了一對.....
而且沒有什麼大事,,,

2月
情人節,,
這一年是我們班第一年派古古力吧,,,
我收了很多呢\,,
還有那天亞茂的演出十分精彩!

3月
芒果的電話不見了,,
全班陷入低潮,,,
那種壓力大得讓人窒息...
半班人的痛哭讓MISS YU知道我們是愛她的!
令到我們班更加團結,,,

5月
巴士亞叔熱潮
讓我們帶來不少的上課歡笑


6月
我們組的MUSICAL讓MISS YU感動得落淚,,
我們許下了承諾,,,


7月
考試結束,,,
承諾實現不了,,
但我們看得到的是那人的努力..

最後的一天

7月12日
這校園  這班房  這走廊  這禮堂
告別時  是我心的家鄉....

3B班房是我這輩子最愛的地方...

今日是我12年來最不想暑假來的日子,,

(用返口語打,,)
朝頭早,,囉住個NEW YORK CHEESE CAKE返去比MISS YU,,
見到MISS YU好令,,
係班房攪埋D野,,
9點學校放學,,
就同左亞曈出去COPY,,
點知冇得彩影-0-
咁就就上左去食左個薯餅!
返到去就不錯係咁同人影相LU,,
等到11點幾,,就正式開P啦!
同左MISS FUNG..曉雯,,,梁SIR影相
THEN影大照...

Photobucket - Video and Image Hosting 


抽獎,,
之後GARY同傻芬就開始喊啦,,
我過去安慰GARY果陣,,
曉雯就同我講野,,
點知我就開始忍唔住啦,,,,
之後曉雯攬住我我仲喊得西利,,,,
真係好唔捨得!!
本身收左聲,,
見到人地喊又再收唔到,,
有一次斌佬囉張"紙巾仔"幫我"把"果陣又喊,,
見到主席同斌佬喊果陣,,
主席呀!!
朋友我當你一世朋友呀!!

 Photobucket - Video and Image Hosting

唔好唔記得我呀!!
好SAD,,好SAD,,,
之後有D野令到我好唔据的!!
算!
之後走,,,
落到下面,,
我地廿幾人係到大叫"MISS YU 我愛你!"
成個教員室同OFFICE GE都聽到!

 

Photobucket - Video and Image Hosting

MISS YU同曉雯,,,主席都好唔捨得!!

 

咁就完左個中3啦,,


我永遠都會記得我係3B GE一分子!

我永遠都會記得我第一班係陳兆民識到GE就係你地!!

我永遠都會為我係曾經係3B GE而驕傲!!

 

    Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting   Photobucket - Video and Image Hosting
小月月刊登TIME︰2006-07-12 09:40 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

Photobucket - Video and Image Hosting




訪客留言 (返回 moon0909 的日誌)



烏蠅 於 2006-07-17 09:40 PM 發表:
唉.,.唔經唔覺又3年喇..
有好多野都唔記得哂喇
 點解你會記倒咁多架../_\
 
P.S:中4唔好唔記得我呀XD
仲有..我開左個xanga呀
www.xanga.com/samuelwu1991
記住多d上喎
 
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

呵呵,,
我WO,,
月WO!!!XDDD
我上左啦~~
Posted at 2006-07-26 12:23 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



亞曈 於 2006-07-15 11:58 AM 發表:
小月*我終於上到啦,,,!!!
好詳盡呀!!!
我記得d事...但已經唔記得系幾月發生ga啦~~
(我呢d冇時間觀念ge人......)
睇哂之後~~
真系好感觸.....
原來我地呢3年系發生過咁多野GA!!!
我地呢3年冇白過ga!!!
我地ge心一直都系一齊ga!!!
我地並唔系人地眼中咁唔團結ga!!!!
我真系好開心我地有一個咁開心ge初中!!!
雖然當中有血有淚;;;;;;
我諗'''''我地3B之後都可以成日出黎玩GA!!!!!
而我地GE友誼都可以愈來愈長久,,,,,,感情愈來愈深GA!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我地3B一定會好長久嫁*
哈哈XDDD
我記性好@@??
Posted at 2006-07-26 12:23 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



gary 於 2006-07-14 08:02 AM 發表:
那個不知明的人就是我呢~實在感到萬分內疚
睇返你個日記,我真係唔記得f.1-f.3個d野~
你令我回味一番,謝謝!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈*
其實我知果個係你黎嫁,,,XDDD
Posted at 2006-07-26 12:22 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



心心3B既俞俞 於 2006-07-14 01:30 AM 發表:
小月月:
我睇哂喇!
你講既每一件事
我都記得好清楚
而且會永遠永遠記0係心入面
你地既好
你地既曳
我都會永遠記住
我心中永遠有陳兆民既3b
我永遠心心你地
^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好唔知點TI,,
咁遲先覆-0-
 
我都係永遠都咁心心你嫁!!!
Posted at 2006-07-26 12:21 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 moon0909 的日誌 ]