我呢幾日係度睇(花樣少年少女)太好睇la^^我超鍾意^^吳尊好靚仔,
Ella係戲中好Q同汪東城超可愛超搞笑都好靚仔,
不過套戲ge結局我覺得一般la...冇初頭咁好睇...
當中有一段有林俊杰出現我都好鍾意林俊杰ga,
睇完呢套戲我好想佢地拍續集ar^^希望有la^^