| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 1 月 13 日 星期五 |
 |
 |
煩  |
今日返到學校發現條鎖匙唔見左呀!
開頭我以為放左係屋企。
但係返到屋企都唔見有。
唉…今日真係黑仔呀!
為有天日去小巴站搵啦!
希望有啦!
今日考d卷一d都唔識做。
真失敗。
放左學後,去左葵興做功課!
但係都冇做到!
之後就同阿蚊行路返屋企。
返到屋企放低d野就去阿蚊屋企睇碟,
睇再說一次我愛你。
開頭個陣都唔知佢講咩。
慢慢就明白講d咩。
但係真係好悶呀!
不過,真係好感動,
重好有意思添。
套戲係講,
男主角顧住做野!
而冇時間去理女主角,
有一日,女主角發生意外,死左!
男主角好傷心。
之後,男主角發現女主角既心臟捐左俾一個女子。
之後,男主角就因為太掛住女主角,
就同個個女子一齊。
之後發展成點自己睇啦!
宜套戲令我明白到,
有機會珍惜既時候又唔識去珍惜,
到冇左個陣一切太遲了!
其實上面個句野,我係想同你講嫁!
希望你有睇到啦!而且你又明白我講d咩啦!
|
|
刊登時間︰2006-01-13 08:46 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|