今日又开左个博,真系越开越多啊,嫁埋D无用过的,都差五多有十个,具体有几多我都五清楚!
等我林下依排发生左D咩先。∼∼∼追溯到圣诞节个时,我地班搅完个pt之后,我同另一个同学拿左好几个气球走,但系去到半路又临到宿舍无位放D气球喔,要点处理左D气球呢,依个时候,我地发现左迎面有D情侣行紧过黎,于是我就突然林到送D气球比去地。我地都犹豫左好耐啊,错过左好多对,当我就快翻到宿舍的时候,我终于硬住头皮截住左一对,我都五知讲咩好,就话祝你地圣诞快乐感,人地两个系到食紧玉米,好彩距地都好开心,终话THE SAME TO YOU 添。宜家林翻都觉得自己好笑,无聊到做埋D感无聊唧野。
钟有就系体左两部动画,一部叫《大剑》系人地介绍的,一般般。另一部叫《AIR》。印象好深刻。
我好耐之前就已经开始收集依部动画的图,但系就无去了解过部动画,林五到原来同自己想象唧差感远。
AIR依部动画从头到尾都系一个悲剧。但系动画一开头,体落去觉得好清新,好轻松,虽然个女主角遇到左好多困难,但系我一直都认为动画的最后一定系好似水果篮子感,诅咒可以被打破,但系林五到个主角都系死系诅咒之下。

<embed src="http://player.youku.com/player.php/sid/XMTUzMjA0OA==/v.swf" quality="high" width="480" height="400" align="middle" allowScriptAccess="sameDomain" type="application/x-shockwave-flash"></embed>