| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 6 日 星期四  |
| 无晒报纸卖 |
分類: 未分類 |
因为有两栋宿舍上五道网,搅到D人个个都要买报纸体,寻日我都想买翻份报纸体下,点知一早已经无晒喔,但系真的好需要稳D野体下,所以就买作本《漫友》。但系买作先觉得距无咩好体,而且D赠品都五实用,我体作几眼就放埋左系一边。
我发觉自己高考完之后就变得好少体报纸,以前高考个时,鬼感多作业,但系我成日都系到体报纸,五肯去复习。但系依家星期六日翻到屋企,都五会主动稳报纸黎体。报纸对于我来讲,好似只系要来速缓压力,而不是要来了解时事,所以我体报纸个时,多数都系体D娱乐版、每日闲情啊。
讲开又讲,依家D报纸,广告的版面越来越多。都五知系体广告静系体新闻。有D广告为左吸引D读者,就作晒古仔,讲到似层层感,我就当距系笑话感体,林起都好笑啊。

|
| 發表時間:2008-03-06 01:41 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
报纸,我以前都会看看娱乐版的,但而家就睇都唔睇下噜,一般都系用手机上网睇的。
|
|
|