| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 26 日 星期三  |
| 大选之后 |
分類: 未分類 |

一排咩都五关心,除左台湾大选之后。
我从来无感关心过D时事,大系前几个星期开始,就成日体有关大选的电视节目。觉得自己好似入晒迷感,反而D两会就无咩兴趣去关心啊∼
虽然民意调查,就一直都话马英九的支持率比较高,但系总系担心有咩以外,系22号个日,下午四点几,我就急住开电视体点票的情况。终于都如我所愿,中要系嬴左2百几万票感多。
正如马英九系宣布当选的演讲的时候讲到:这不是马英九的胜利,也不是国民党的胜利,系台湾人民的胜利! 五讲的话又真系五留意:台湾系中国第一个由人民直接选举领导人的地区。国民党再次上台,真正体现左“水能载舟,亦能覆舟”依句话。但系我地依到,无论上面选咩,我地都无分参加,最多就系体下新闻。但系台湾大选之前,D候选人都会去到民间,巴结下D百姓,拉下票;但系我地依到无论选咩,都无人会关心下我地D平民(就算做个样的都无),只要同上面搅好关系就得啦,因为选边个,好多都系上面指定嫁啦。
香港成日都话要申请尽快普选特首,但系上面讲的时间就一拖再拖,都五知几时先实行到。原因就显而易见啦,不过我地D小民,就米讲感多政治啦。

|
| 發表時間:2008-03-26 09:35 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|