你會忘了我的
尋日日記-
同簡wing去睇俠影魔龍,超O咀,勁多人排隊LOR=O=..
不過ok wor..幾好睇,特效唔錯,女主角幾靚女XD又要等下集LU..
睇完4點幾,同炭頭買餸上肥瀅屋企打邊爐with阿楠同區豬XD
SORRY呢 又帶麻煩比你地啦..
之後一直打牌..總算學識D比較基本既野=O=但都仲係笨手笨腳咁..
THEN吹水啦.. 1100就同炭頭走..
邊搭邊傾啦..返到去就訓左=^=
一個人心中只有一個寶貝 但那不是我
TODAY=
所謂大起大落總是有的。
物極必反,經過極度的開心後,隨之而來總是極度的悲哀。
唉…
謝謝你…這才是我該說的吧…
AT LAST, MERRY CHRISTMAS!
你是一個小偷.
|