好耐都冇打blog 啦.. 可能係我懶左咁啦..
琴日隻左手又整親多次.. 變左新傷+舊患砸加舊患..
真係同一個位整親左一次之後.. 跟住再傷過ga機會係好大..
希望自己快d 好返啦..
仲有就係.. 琴日睇完醫生.. 買埋護腕之後.. 原來銀包已經冇曬錢架啦=^=
搞到今日成飯差d冇錢賣單..
如果真係冇錢賣單-____-.. 我真的要留低係到洗碗嗎??
其實.. 我十年都未洗過碗架啦...
最近都同貓仔補習.. 希望真係幫到佢啦..
因為次次補習,, 都有一半時間係傾閑計=_____=..
不過.. 我可以幫到ga 就只係得咁多..
你要努力丫.. 貓仔!!
留班ga話.. 我真的不會放過你~~!!
|