芹菜你離開澳門讀書已經有15日啦..
大家做左朋友7年。雖然唔係日日都見面。
但同你一齊玩ga時候.. 一齊打羽毛球的時候..
我唸返起都笑左出黎..
欠你錢的人... 你過左成3年都仲記得..
到底係你記性好丫.. 定係你記錯呢..
返正校讀書ga時候..
我一向返學都係遲出門口..
有好多次
本來唸住慢慢行返去... 遲到就算啦~
但突然之間你就出現係我後面..
仲好大力拍左我一下..
我知道你係同我玩下ga.. 所以我都冇怪你..
因為我個陣都成日咁樣玩返你..
芹菜係個守時ga人..
但同我一樣... 都係會好晏先出門口...
而且我地又住得近..
所以每日返學都好似係到刷緊世界紀錄..
最返試過係永樂戲院用左6分鍾就返到正校(正常行路都要25分鍾)
明明唸住遲到啦ma.. 你係都要阻住我...
逼我同你一齊跑...
不過我都要多謝你
如果唔係有你.. 我唸我真係會遲到..
遲到唔只一次....
最近聽到一句話.. 真正ga朋友係唔雖要應酬ga..
我唸你就係我真正ga朋友..
就算冇見面几耐... 當我地再見返面ga時間..
一定會好似以前咁樣.. 無所不談ga..
期望我地仲有機會再較量一下羽毛球.
唔怕話埋比你知..
我球技已經進步左N多!
唔想第時輸比我就練好d球技啦...
我地一定會再見ga!
2009-09-20
|