這邊當然係雪櫃
morcher
暱稱: Air乂糯米
性別: 男
國家: 澳門
地區: 風順堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Open the door
一篇男人看了會沉默的...
---- 今日 ----
說再見的應該是我
旅行返黎啦
文章分類
全部 (47)
心情 (19)
未分類 (28)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
日誌統計
文章總數: 47
留言總數: 112
今日人氣: 1
累積人氣: 1468
最近訪客
最近沒有訪客
歡迎使用~
2009 年 9 月 29 日  星期二   雨天


我終於再一次發覺.. 自己有几蠢啦.. 分類: 未分類

哈哈-________-

聽到我話自己蠢你地係咪好開心呢?

即刻話係ga真係唔夠朋友~_~

心唸都一樣!!

 

返返正題:

今日下就高三就去左文化廣場到睇show啦..

睇完我咪好地地咁走lor..

原先唸住行快d咁快d返到屋企..

首先去左附近ga巴士站..

等左10分鍾..  冇車ga..

個巴士站會唔會壞左丫- -"

於是我用返行路.. 唸住再搵第2個站...

終於唔洗5分鍾路程...   又係皇朝個邊搵到個巴士站...

我又等左10分鍾...    又係冇車...

我開始懷疑這個會不會是上天給我的考驗...

個陣仲好細雨丫..  叫毛毛雨~

算啦..  我索性行路返屋企啦..   又冇人同行..   所以應該好快返到姐..

但唔知係咪我錯覺...

我越行就越發覺d雨大左...

再左水坑尾個頭0口0...............

巴士上認識的同學向我揮手.......

我將臉側埋一邊= =

裝著若無其事...  在下一個街口左轉...

左轉係去大三巴ga路...

另一個問題又發生啦....

我一直行.. 一直被投以異族的目光...

我睇一睇自己...  身上ga校服都透明啦..   好彩校褲唔會...

之後雨勢已經增大啦..

最後..  終於返到屋企..   我得到ga教訓係...  無事不要呈強!!

最難忘都係同學係車上向我揮手..

希望聽日返學大家唔好見到大家咁話啦~






訪客留言 (返回 morcher 的日誌)


欣 於 2009-10-02 05:18 PM 發表:
其實係皇朝個邊等車番你屋企-_-
差唔多要等半個鐘....
你蠢我叫咩-v-!!??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁丫...
咁大家都咁蠢lor~
最多到時我截的士返屋企啦!
Posted at 2009-10-03 02:48 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jy19920423 於 2009-09-29 11:29 PM 發表:
.....小心泠親ar 傻人 ~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

傻人依2個字好似已經冇咩人用啦wo @@
係咪因為傻仔個名成日比人霸住左~  所以先迫住用依個呢=v=
(此乃反擊...心照不宣.. 下次不提)
Posted at 2009-09-30 05:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kai 於 2009-09-29 10:38 PM 發表:
↓同感
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=口=""  估唔到你都....
Posted at 2009-09-30 05:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



雪 於 2009-09-29 10:19 PM 發表:
第一段講出我心聲了xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

T_____T
太過分啦~   我咁慘都唔同情下我..
仲要笑我..
Posted at 2009-09-30 05:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]