這邊當然係雪櫃
morcher
暱稱: Air乂糯米
性別: 男
國家: 澳門
地區: 風順堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Open the door
一篇男人看了會沉默的...
---- 今日 ----
說再見的應該是我
旅行返黎啦
文章分類
全部 (47)
心情 (19)
未分類 (28)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
日誌統計
文章總數: 47
留言總數: 112
今日人氣: 0
累積人氣: 1445
最近訪客
最近沒有訪客
歡迎使用~
2009 年 10 月 11 日  星期日   晴天


我都唔知自己想講咩.. 但唔知會唔會有人明呢!? 分類: 心情

日誌應該係咩時候打呢?

有時會覺得...    小小野就打個blog..  好似唔夠意思..

不如就唔好打啦..

有時又會覺得...   心情唔多好...

打左出黎...    係想人同情你丫... 定係發洩一下自己呢?

與其講1d令人難明ga野...   不如都唔好打...

又有時又會覺得...

成日唔打blog...   如果第日真係想打個陣...

又會唔會變到冇曬人黎睇呢...

哎呀...   我打blog到底係想舒發自己定係想令人知道自己呢!?

一個comment 代表左d咩??

係"我睇完你篇野啦..  不過我冇野想講.. 所以cm一下"

定係"我睇左之後..  覺得你打得好好..  但又唔知邊到打得好..  所以cm一下"

又或者"comment係一種禮貌... 就好似早晨同再見咁.. 打招呼咁解"

雖然現在回覆我ga都會加上自己ga睇法...  我覺得好開心...

但唔知點解....   我成日都會唸埋唔好ga一邊...

明明就差十萬九千里..  我都會唸左過去..

我是不是有病....

或者..   依篇日誌..  我應唔應該打上黎呢!?

算啦...  睇下咩情況先算...






訪客留言 (返回 morcher 的日誌)


KaYi722 於 2009-10-15 10:44 PM 發表:
哈 咁您呢篇野又系咩意c..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

這句不是跟我說的吧-___-?
Posted at 2009-10-15 11:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



missghost 於 2009-10-15 10:39 PM 發表:
你篇野有咩意義-33-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

意義就是發表自己ga心聲
我想知我講ga野到底有冇人真係會理會
係有意義定無意義呢?
 
Posted at 2009-10-15 11:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



loveieng 於 2009-10-15 07:51 PM 發表:
您真係呀!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

真係? 真係有好多野唸唔明就真~
Posted at 2009-10-15 11:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



欣 於 2009-10-12 10:06 PM 發表:
我都懷疑你係有病@@
吥過cm ge定義係咩..
我都唔知-_-!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈  大家果然係同道中人~
Posted at 2009-10-15 11:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jy19920423 於 2009-10-11 11:39 PM 發表:
CM 呢個人關心過你 想知你近黎有咩事咁姐~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

但點解人地路過都會cm下人地ga?
Posted at 2009-10-15 11:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kai03633669 於 2009-10-11 10:22 PM 發表:
米ar~
你要改下啦~
成日諗到最壞個方面~
要諗下最好個方面~
凡事兩邊睇有好有壞~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

江山易改﹐本性難移丫
同埋﹐我覺得內向都冇咩唔好丫。
只係會唸埋1d"正常"人唔會唸ga野!
Posted at 2009-10-15 11:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]