7月31日 好耐冇泥la,因為都ok忙下,所以冇打 哩個月經常出mk同沙田,星期日係mk見到周杰倫同果個唔知乜水,睇左陣,真係勁多人 哩排同大佬(唔係黑社會果d呀,係堂大佬)d fan經常出mk,但係次次都係搵d唔多識中文,多數係識講,唔識睇同解,所以有時問下我,不過佢地真係好好笑...... 今個月做左好多野包括睇左Harry Potter 5,去左書展同動漫展同埋買左好多衫等等...... 之前去左周文個教會1次,佢果到ok好玩,真係.............. 得閒飲茶la