|
今日黎左一個高佬
原本係神父黎嫁
E條友話佢識講普通話+英文+意大利文
好巴閉喎!!係到講廢話?!!
上IS好自在冇人煩^&^
小息去交野...見到儲太﹏佢好辛苦*
上ART..呀SIR話走火警..
走火警係到食野..O咀
走火警讓人行..搞到比人話我地最遲!!-.-頂
好想放學呀,,因放學可以玩
咁辛苦終於等到啦??!!
睇不速之客,,OK好睇
睇完同呀爸打魚毛球..
死人KIND儀..你好煩呀,,唔好以為自己好勁啦!!
去食野,,人地飲野我BID佢枝野飲..呵
玩捉老鼠+蒙羅麗沙...反應遲鈍係我
到我地玩啦,D鬼好真..彈出黎好恐怖*
嚇死我啦!!係到大叫,,
走啦..之後..就放我地..
獨個回家,,好驚﹏〃最後冇野
返到HOME好累..訓LU
halloween party既貼紙組+輸輸貼..我有10個!!
|