打羽毛波+睇舞出真我2+ki生日通宵k
基本上冇再返訓…梳洗後開始約人今晚唱通宵…
jim 1pm坐261去屯門join埋eddie+ki+phoebe+草+toby打羽毛波
2:30-4:00不停打…eddie好型仔…打得又勁…..阿草都好叻
之後換完衫就出左奧海城睇舞出真我2..原班人馬+suki+eric+blue+aha..冇左ki+phoebe…套野唔錯wow…跳得好好…then接埋ellis+ting ting+ball+jasmine+hong+/suki+eric走先….一行暫定11人出發加州紅k站…得左好耐先clear間房…..138+10%包自助餐任飲….total:出席既人包括: ellis+ting ting+ball+jasmine+hong+eddie+ki +草+blue+toby+jim+jenny+fa+ki+eddie’s brother+eddie’s brothe’s gf+aha
祝ki生日快樂….最後得返jenny+aha+eddie+草+jim+ eddie’s brother+eddie’s brothe’s gf唱到3點走人….好開心既一晚
total….17人,…但係11人錢咋…超著數…所以5/4有公數用
|