今日又落雨了 ....
心情又變得好差啦><"
之後就返學了!!!但都係咁樣過
一堂又一堂"
之後終於lunch了"
落得去....變得超大雨!o my god"
我就同 偉哥 ming" yan 一齊食"
因為冇帶傘的關係....
攪到我濕晒...超鬼凍
食完lunch返到去"......就上會計堂呢"!又是超鬼悶"
咁就放學...:!咁就一天了
今日都係冇乜野寫呢" 無聊