|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 27 日 星期一  |
你好嗎!  |
分類: 未分類 |
也!今日要默書牙
特別開心!!!
好彩帶左本書返屋企溫下"
唔係又要返到學校睇
麻煩的"
但係默書-v-"好多出貓呢"
無可奈可"!自己就好"""
很不抵拎了97分>3<
不過算吧 都是自己錯的!!!
到了lunch!!!食完飯後
就落住微微雨打波
感覺也不錯-3-"!幾鐘意".......
到左放學 !偉哥話溫書呢"<可愛兒>
我都留返係度溫" 但俾ka wai阻住晒呢
-v-但我覺得有人攪下 溫下書先溫得入!!!!
但都玩得太過火呢" 所以自己明白既未必太多"!
只能靠自己另外努力"
到左夜晚係電話討論sba"
但係都係冇用"
講講下 就講左第2度
一d都冇緊張氣氛".....!!!
都唔知去到sba 個人會點死"
e排好想溫下書=v="因為係最後一次呢"
所以要努力!!!!
|
|
|
 |