|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 30 日 星期四  |
| 冇特別的一天呢 |
分類: 未分類 |
今日都係如常上學呢
冇咩特別!!"特別既就係特別在
我前面d陰短左 好唔習慣
冇野整住我隻眼....
成個上就就係咁過....
都係lunch...."
就同偉哥買野食!..返學校食
順便打埋波...打左陣
我就去左搵econ阿sir
問功課交左未個d野"
可惜我交左"佢扣左分"....
我都冇野講 怪就只怪我自已遲交"
之後我就請教埋經濟既野
講講下就講左投資 雖然佢講得唔錯
阿sir仲好似愈講愈開心
但佢-v-有d囉嗦呢!!
就咁就上返去....5牙5牙
之後電腦又派小測呢
嘿嘿又是gd的 !yeah開始對it有返d興趣
之後放學就要留返低做sba
太刺激了 聽日就sba-v-
希望我地組人發揮到超好
之後返到屋企訓左陣覺
就溫econ 同睇下sba 有乜野可以再改-v-
希望聽日會好好玩
|
|
|
 |