差幾日就12月1日啦^^" 太快啦 仲有4個丫月考會考啦"真係刺激牙
e幾日係到諗緊會考d野" 究竟我得唔得呢 重複係度諗
哈哈 但我諗到升左中六之後 會點呢" 會唔會有靚女呢" 好緊張牙
都唔知升到中六係好事定唔好事"
12月1又係今年盡頭前既序幕" 最後既希望就係今個月啦"
玩又玩夠啦 笑又笑夠啦 但書就睇唔夠啦
回望今年d野又幾好笑既 最緊要冇識錯朋友"
希望可以同d朋友一齊升上中六"
唔洗有唔捨得既出現!"
我決定12月1起碼要溫3個鐘書" 上堂小d講野"
等我牙中六