真快" 咁又過左一日 ! 其實踩單車都幾好玩 只係我唔係咁識踩
今日數學堂 華叔始終都係鬧人 唉 唔知仲要鬧到幾時 先識得靜
阿sir始終都係想顧全大局 其實我真係覺得華叔好慘
初黎報道 就要教左班放棄數學既 我都為佢心痛
所以我爆數學既原動力 有d都係為華叔而爆
華叔請不要咁灰 等我地俾個希望你"
今日都係好似如常咁 都係玩電腦 其實我對電腦已經係冇感覺
我係唔想玩嫁 但係我既習慣就 強迫我每日放學要開電腦
哈 真係要快d改啦