唔通冇希望一定會變成絕望"?
我覺得希望係自己創造出黎"
創造希望出黎 就係要化絕望為希望!!!!"
我唔信我冇希望"
得返4個月" d人仲懶懶散散 睇到我心""up""
今'日對商業mc" dmc總算平穩
係時侯提高命中率啦" ~~~~~
雖然e家有好多衝勁力"
但自己d料子仲未夠班
我將要成為升中六的小威