自從琴晚...心情一直低落...連起身既力氣都沒有了...但,諗起媽咪將希望放係我身上...還是要撐起來...;] 完左今日既工作...出街搵fd hea...走左去人地會所篤波...篤到9點幾就返返荃灣食野...有胃口了:)... 但食食下倒瀉左杯豆漿-____-"...我呆左冇反應...直至d樓面牙姐叫我起身去廁所洗洗佢我先發現...我成條褲濕左...... 之後食完就返屋企了... 就算眼前世界多麼美多麼好...沒了你我也只是行屍走肉...