★原來做咁多野都係覺得我搶人地條女`
★算啦`年中都比人吳會我嫁啦`
★但係我可能係人地嫁眼中針`
★但係都唔洗人地點睇我`
★不過咁大戈仔真係第一次比人地話我少爺仔`
★出黎玩左咁多年!_!係時候要比人型下`
★可能人地未睇戈我以前既我係點`
★可以係好恐怖但係宜家既我變左好多`
★雖然宜家既我都唔係好得好多`但係係我心木中我好左就0k啦^^'
★咁樣比人睇洛去!_!可能係我扮野-v-但係唔緊要嫁
★做好自己咪得l0r
★雖然真係鐘意左一戈女仔!_!但係我都冇諗戈要同條友仔搶
★咁樣講係人都唔會信我0v0'不過問下我鐘意戈女仔就知道我有冇同條友仔搶啦v_v'
★唉-.-都冇乜野想講!_!
◆有人知我心有幾痛幾辛苦咩?__?唔開心左幾戈收收埋埋左幾戈月有人會知咩!!
◆兄弟!!就快入去!_!想陪多佢一陣v_v'
◇可惜他有愛侶☻還可怎麼爭取♧
|