其實自命受苦都只因我能離不離\
今日同你講左好多真心野
但係唔知你自己真係有無心去聽
可能你仲係覺得我係玩玩下
點解你唔可以諗下我好既一面呢?
定係我係你心木中既存在係0?
唉....算啦...次次同你講野你都好似好唔想應我咁
又係你話機會係自己爭取既..
但係!!
你有無比戈機會我爭取丫-_-`
唉-_--
我都知唔係老奉要比既-_-\
唉好灰-3-唔想打啦