2日又冇打日記..好懶阿 唔想打'
星期6日老公都放假..前日就去左阿信屋企打麻雀..打左7個鍾..6個人打到瘋晒...野都唔食..e榮仲慘= =部c加車比人鎖左6...更係啦..就咁泊係行人路7個鍾..係我都抄你啦-.-'' 不過好在打麻雀都物點輸.. 最慘都係9威同老公..''比人老屈一餐..明明每人win左100幾蚊..點知食飯就食左200幾蚊 ...仲要到貼.. 不過阿信都有d人性..比低30蚊 哈哈''不過算啦...又比人鎖6''個到都幾百蚊啦..食完飯就去左city打機..打到6點幾先返屋企..之後超累咁訓左a_a"
星期日:都冇物地方去''訓醒就起身同老公仲有佢媽咪出左大陸食海鮮..唉...上到去又比人呃錢...買左2斤花螺..1斤蠔..8隻x貝..一條多寶魚..3隻海謄...嘩..d花螺比人呃到透晒= =''2為25蚊2斤咁平...點知去到食飯..正到出黎隻隻都係死既..死都唔更要...'仲要勁臭..!!!!全部送最好食既都係d蠔同d..x貝..條魚一般啦~_~''搞到個餐晚餐都冇物點食過野..食完之後仲好肚餓=3='' 之後食完飯就同老公去左地下商場行街..老公買左2件3..我就買左1件3仲有泳e..仲有一對涼鞋...!! 街完就返左澳門lu... 返左澳門去遊界打左一陣機就返屋企訓0v0''
其實每一日都過得好悶..不過只要有你係我身邊..我就咩都唔悶...
|