.......................................................唔知打咩好阿-_-''心情極之唔好又失落
唉..原來自己既男朋友都唔一定要信得過架..今日比我知道左佢呃我阿..唔知點解睇到佢呃我既樣我就覺得好心痛好唔開心...我真係唔知佢仲有幾多野呃緊我...都唔知打咩好 ...
幸福已遠離我..應該說再見嗎?