2+係0晨既4.49分..訓唔著..今日同返佢一齊我好小講野..係我唔想講任何野 ..個人好似變得冇so為咁..佢既野.都變得不文不問..?問題一個又一個係我個腦入邊..好辛苦阿..好想洗左呢d記億..2+同佢一齊返個重感覺好唔實在...我已經引左2日眼淚.-_-'.岩岩佢訓係我旁邊我已經扮到冇野咁架啦..但係一轉個身..d眼淚就好似唔係我既咁..我唔係想喊..而係我個心真係好痛好辛苦..之後就引唔住走左落床打日記..坐左係個電腦前邊坐左個半鍾..呆..呢一反說話我都唔知可以同邊個講...為有係個日記入邊講返我2+既心情...唉..到低呢d惡夢幾時先會完幾時先會係我身邊停...
從我投入你不相似的世間 ;
便不斷的慨歎 ;
還曾弄濕 這雙眼 ;
難明存活怎麼艱苦 似攀山 ;
|