又幾日冇打日記啦....哈哈
今日我有2個朋友都結婚阿...不過可惜有一個去唔到na...因為佢係大陸搞阿..so去唔到..不過等佢個bb出左世我我一定會比張大紅紙比佢...=3=
而令外一個...就係媽咪d朋友個女結婚...原來佢個女我都識架-0-'' 哈哈...我同媽咪仲有家姐6點幾就已經去到啦..等食飯等到9點幾 ...餓死我我地啦...我地為有打下麻雀頂住肚餓先na...哈哈'' 開始食飯個時...睇到好多sweet既場面...真係好感動阿..唔知幾時先到我呢...嘻 又係到玩新郎.. 笑到我同家姐就死...不過個到有幾個令仔>v<'' 不過都係望下-.-"哈哈..想問佢扲電話tim...哈 講笑炸... 食完飯都已經11點幾啦.. 超級夜 跟住叫老公黎車我返去..點知佢係個電話入邊講埋d廢話...搞到我好嬲...之後就同左家姐一齊搭的士返左屋企..-_- 返到屋企老公又打黎哄返我.. 佢就過左黎屋企樓下車我去city打左陣機機...之後就返左屋企lu...hehe 真係無聊...咁都可以嬲一餐..呢d情趣黎架..冇左呢d情趣就會好玩
"幸福"
|