琴晚出左去玩阿..好耐都冇玩過啦-v-''不過飲到個頭好痛 . .哈
今日一起身睇返個電話...我都客左一跳= =...好多冇名既電話...但係我又唔記得左邊個黎
飲完酒失憶阿陰公~_~ . . . . . 琴晚去左3個地方 . . 琥珀啦..皇朝會..仲有d3 -0-'' 哈 ..琴晚我老公發脾氣唔比我出去玩..但係我都係出左去 其實一個月間唔中出去玩一2次都唔會好過份ja 係唔係? 我都已經好聽話架na !!
個頭好痛阿 ...要在去訓教 v_v""