琴晚出左去玩. .有朋友生日阿.. 手先我地去左食飯..之後就兜左一陣車.. .5部c加車一齊兜--.--''兜左去路環雞頸山...不過我最鍾意就係部fto-.-因為好型>_<'不過可惜正係坐到2個人..因為部車太迫. .hehe..
兜完車就落左room飲酒lu..琴晚都幾開心阿....生日個個就比人對到死...之後飲到尾聲...e榮話落d3,跟住大圍就落左去. . 落到去見返好多e前一齊去玩既人..哈哈,真係有緣,落到d3玩左陣就走左返屋企lu..因為好累阿,又醉. . .嘻嘻
係到講聲先,e榮生日快樂祝你一年搵多過一年. . .!!!

|