|
2007 年 9 月 13 日 星期四 SO SILLY ,` |
| |
金日星期四; 要落去集隊 `有個f.2既叫'恐得言'比<笑keke>搜到有電話-v-
可憐wa ' 我為你.. 部電話默哀xp.
上到課室; 上堂'
中文堂 - miss冇端端話書香' 之後銘記話書臭, 我笑到超耐-3-
家政堂 - 中意講咩就講咩; s0 freee *w*
英文堂 - 第1次上外籍老師堂; 幾正` 英文默書我合格; 82分 ; the highest mark!!
科學堂 - 做實驗' 黃錦軒比我打-3- 比我笑到肚痛' 之後比牙sir 啤-,-
數學堂 - 吾記得攞note; 遺左系locker /__\
放學自己番屋企-3-'
|
| 刊登時間:2007-09-13 10:02 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
科學堂,,你就好玩喇,, 我悶到死..,, d男仔,,又唔比我地玩,,
|
|
|