♥I THINK I LOVE U♥

cursorshelp

2007 年 9 月 13 日  星期四       SO SILLY ,`



 

  金日星期四; 要落去集隊 `有個f.2既叫'恐得言'比<笑keke>搜到有電話-v-

 可憐wa ' 我為你.. 部電話默哀xp.

    上到課室; 上堂'

中文堂 - miss冇端端話書香' 之後銘記話書臭, 我笑到超耐-3-

家政堂 - 中意講咩就講咩; s0 freee *w*

英文堂 - 第1次上外籍老師堂; 幾正` 英文默書我合格; 82分 ; the highest mark!!

科學堂 - 做實驗' 黃錦軒比我打-3- 比我笑到肚痛' 之後比牙sir 啤-,-

數學堂 - 吾記得攞note; 遺左系locker /__\

 

  放學自己番屋企-3-'

刊登時間:2007-09-13 10:02 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 mrskimi 的日誌)


yanjoey 於 2007-09-14 11:00 PM 發表:
科學堂,,你就好玩喇,,
我悶到死..,,
d男仔,,又唔比我地玩,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





mrskimi
暱稱: #), 蝶蝶 Kimi `;
性別: 女
地區: 屯門區
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客