♥I THINK I LOVE U♥

cursorshelp

2007 年 10 月 5 日  星期五       奇怪動作x)



 

今曰好早番到學校喇^v^, 但系亨亨仲系早過我-_-.

立即做MATH`亨亨教我做`多謝哂, 但系做完先知吾駛交-__-'

之後齊哂人` 德會靈修' 系mUsiC室上^v^ 謝sIR唱歌;好好聽*0*

校長黎睇我地*v* 校長都話謝siR唱得h0聽^3^

之後上中文堂' 默書' 應該8o分*0*, 低左/___\

家政' 帶左第個FiLe 上去家致室- - 低能左>V<'

拼音堂-v- 傑傑學我扮土撥mOusE`好可愛*0*

lUnCh` 帶左$2o; 得番$2- -` lUnCh之後吾駛上堂`去hAlL`

放學`幾勁耶' 今日冇人要留堂^0^

刊登時間:2007-10-05 07:24 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 mrskimi 的日誌)


MableMan 於 2007-10-14 03:58 PM 發表:
CM..

去我BLOG睇下..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



地鼠_ 於 2007-10-11 10:47 PM 發表:
有時我想問呢 點解你個QOOZA好似咁LAG咁 :-0?
唔係嘈係咩 ?.?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

系咩, MAYBE啦 -0-` 我都冇乜留意 - -`
吾好再嘈得吾得 - -` 有點無聊`
Posted at 2007-10-12 04:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



地鼠_ 於 2007-10-10 09:12 PM 發表:
網主你講野好好笑 :(
我想話你知1樣野訪客名稱:地鼠_
咁係唔表示我係1隻地鼠囉 你同我醒少少OK?
如果我叫你豬鼻 你係唔係真係1隻豬呀?!
再嘈我插你屎忽呀!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

- -`  其實你都好好笑'
 
係你黎我個qooza 先 - -` 你話我嘈 ? -v-
Posted at 2007-10-10 10:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



老鼠 x) 於 2007-10-09 09:57 PM 發表:
嘩`影d相真係靚到無倫 x]
嘩`你條眉真係好粗`不如修修佢下 ^0^!!
嘩`點解你d字潮到乜咁既 ?

芯`俄`莪`曖`芣
咦`你個心用草做嫁 ?
咦`曖呀 ?咩叫曖呀 ?
咦`芣呀 ? 咩字黎嫁 ?
我想問呢`你上堂聽唔聽書嫁 x)?
乜你d中文老師教你寫d咁既字嫁 ?
嘩`真係咁既話`我好驚wow !
身為中國人`你d書面語用到你咁`果然有d料喎
你真係掂嫁姐`讀書讀到你咁呀 !
Orz .. '
ok`我無野好講LU -口-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

第1`  條眉粗吾粗` 關你咩事 -0-`
第2`  我中文堂有讀書- -v 我特登打到甘的`
   你中文勁既` 就去做老師 - -v 同埋我錯` 吾關你事- -v
第3`   我吾系中國人囉` 吾清楚就吾好成日扮哂野 - -v
第4`   你懷疑我冇所謂` 同埋我既野都吾關你事- -
Posted at 2007-10-09 10:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



地鼠_ 於 2007-10-09 09:18 PM 發表:
網主! 你開得個qooza ,同cm出黎
= 公開比人留言+睇你d野

有本事既咪開第2個qooza囉 凸(-o-+)凸
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你叫我開就開咩` 你都痴痴地 - -v
 
你系人黎架咩 - -`你同果個老鼠吾系鼠黎架咩 - -
 
甘我點解要比你地睇 - -v
Posted at 2007-10-09 10:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]

你地系人黎架咩` 吾講真系吾知- -v
 
我以為你地系鼠黎 - -v 真系吾好意思喇`
Posted at 2007-10-09 10:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



路過 =) 於 2007-10-09 06:06 PM 發表:
RE網主
當然唔會話你多管閒事-,-
因為E+係談論緊你
我無話幫邊個`
我只係企係個角度到睇件事-.-

RE YAN`
第1 我的而且確係路過`
只係見到你地打左咁多野都無留CM咁解-_-V
信不信由你吧`
唔係每個人都真人同上鏡大分別的 =)`
係在於光線同埋影相既質素姐-_-
有好多人上鏡同真人係無分別的-_-
另外`既然你話 覺得我地點諗係我地既事`
咁你做乜又要回我地-.-搞到好似罵戰咁- -''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yanjoey 於 2007-10-08 11:27 PM 發表:
RE:路過 =)
其實我都諗緊你係咪真係路過,?!
你話未見過你地個樣又點樣話你地個樣唔靚,,
咁呢d係見人見志姐..
如果人品差既..點睇都係樣衰嫁..
同埋你地又有見過網主個樣咩..??
上鏡同真人是好大分別的..
你話我姣,我吾mind囉
學你話各花入各眼姐,
你覺得我係,,我都吹你吾脹嫁"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



路過 =) 於 2007-10-08 10:23 PM 發表:
首先 我係路過既 -.-

Re YanJoey
幫佢整唔一定整得靚既 @@
但係網主都未追究點解又到你出聲既 @@
睇唔過眼抱不平係好行為 `
但多管閒事就唔好了 :(
既然有分正面同反面 點解你地又咁得閒理我地d反面既說話姐 -_-
你未見過我地個樣又點樣話我地個樣唔靚 ?
當然 你估中 的而且確係唔靚 @@ 但係 只係講出個人意見姐`
有罪嗎 !? 姣唔姣係各花入各眼姐 =) 你唔係既話 又洗乜咁著緊姐 -.-
講完 . 得罪哂 @@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

路過當然好- - 旦我吾希望你系幫佢地既人, 但我又系想你幫我 - -v
其實你話吾好多管閒事; 甘你呢?`留埋言出黎;叫吾叫多管閒事呢 - -v
 
Posted at 2007-10-08 10:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yanjoey 於 2007-10-07 09:44 PM 發表:
RE:地鼠_

第1,如果我冇睇錯,你話係你幫佢整
咁你又話佢樣衰,??
你d技術又真[好正]下啵.
第2.{話}呢嫁野都有正面同反面既,
睇下邊d人個口臭d,果d就一定要話番佢喇,
知冇.?
第3*我地有冇話過你個樣唔令就話得人喇??
阿,都有d自己唔姣話人姣嫁,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



地鼠_ 於 2007-10-07 07:19 PM 發表:
囧 _我幫佢整囉
記得比錢先喎
我知我d技術好正v_v!

人地話下你姐
咪跳樓囉
人地話下你 你就話返人
第時你打工個陣 個老細鬧你
你係唔係串返佢呀
咁你唔洗做人喇 ( -v-) !!

唔係我個樣靚先話得人
夠有d人自己係姣又話人姣喇
你go to hell 喇
唔明你是白痴 b_d
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你系邊個牙- -v 你覺吾覺得自己好無聊姐'
 
你有病睇醫生啦; 講埋d 人生大道理'
 
邊個會聽你丫- -v 發你個春秋大夢啦'
 
甘勁咪講你自己系邊個囉'
 
系我個qz 嘈; 當呢度系咩 ? 系你屋企丫`
 
系你屋企; 你自己中意up 咩就up 乜'
 
但系呢度吾系你屋企囉' 好心你吾服我樣衰; 你就吾好黎我個qz'
 
你自己講到自己好令甘; 做港姐啦; 做咩仲留系度話人咩'
 
我令吾令駛鬼你理丫; 我牙媽都吾理我令吾令啦; 你理咩牙; 管家婆!
 
話我就要跳樓; 好心你就吾好扮哂堅強啦'
 
如果我要跳樓 你呢d 甘冇品既人做咩要話我姐'
 
話我姣;你冇野丫- -v 你甘講;我是但撿件都系姣啦`
 
吾鋸我; 你咪吾好黎我個qz 囉'
Posted at 2007-10-07 08:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





mrskimi
暱稱: #), 蝶蝶 Kimi `;
性別: 女
地區: 屯門區
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客