讀書
點解都係最後一刻先努力?但連最後一刻只剩下一個早上,
今日早上,起身便發覺右手好似風濕感,
但又唔wo,只係隻手比身體壓足一晚,
到而家仲痛緊.
考試中..隻手不停要休息,
琴日的溫習的內容在我腦海中只得15%
唯一吹la..
地理講真今次溫習勁唔足夠!溫得小小,
so 份野30分左右la!!而電腦應該ok ge...
weiting 都有d 信心!!
考完la,,有一日休息...
lunch後就汁下個blog!4:30 去車行攞返個排就同星去左...
6:30返屋企食dinner,味溫習!
dinner後又上左陣網!8:30就同seng 行去水m溫
唉,,溫左一個中,都唔知溫左d咩,,
唯有走,返屋企前買左牛集,油fish,donago.
死la,,一日食感多野,日日都係感,肥死!
變左隻豬哥陣豬豬唔要我lu..hoho
好la,溫一陣訓la,聽日努力溫習!!
|