今日起身,轉左早餐LA ^ ^
平日難食的占西,而家CHANGE左馬鴻記,GOOD!
返學好快就上完一個中午,LUNCH要係學校食,
因為要開會,傾宗教D野,食左個NOODLES.

下就上堂都冇咩野,已經DRAW完左一張我好用心機做GE野,
係咩野?? 
下星期開估LA!
放學就返屋企攞返電話,就去左倫到開BALL,因為聽日冇野TEST ..SO..
打左一陣就去中天食野,,食食下見到黑仔,佢原來都住我地哥頭,得閒撞下佢先!
食完就去倫到打多陣,
今日戰況!哈哈,保持WIN WIN WIN!!!
但倫就慘D , 又LOSE,而河粉今日都黑仔,佢好似LOSE 返前日WIN 哥D,差不多$100
我就WIN $105!!! 而家我雀基金已去返>>>$200幾!
KEEP住,,當然讀書要努力!!!追!
聽日就去CAMP,放學去LA,,希望會好好玩LA!
豬豬,好多日冇見!都唔知仲係唔係豬
|