今日星期四,教友班,幾好,神父meet我打雀,,haha
上堂訓下聽下感la,好快就過左一個上午,
lunch要係學校食,因為開會,去下環街買飯返去食.
下午都係感la,完左就睇下星佢地比賽,
佢感屎 都可以win,haha,早知我又打la.hoho!
之後返屋企,上下net,then有人搵腳,感就去左陽到la,
琴日lose 100,今日win返113!!!勁,
不過祺就,唉!!
返屋企打blog,做hw,sleep!
四日冇drive過la,好dirty,而你,一個星期都黎la,現在係咩關係??
變?
|