今日學校ge野都唔想太多講la!
而手機當見到你的名字.
心即刻開心起來,
但不知有咩可以同你講,
同埋叫你幫手做樣野都係值口姐,我都有佢地電話.
不過真正有咩想你做,,你明白la
今日攞車排哥陣,我記起一個月前可愛的你,現在只有我自己一個等!
聽日可能要同神父食野,但....一早講同你,但......你現在沒有回應,沒有問,,不知點好呢?
而今日我dad 返左澳門,都有問你.......我只好話冇野ar....then佢話買左好多mickey 3,不過.現在都冇用嗎???
記得牛牛嗎?仲有機會見嗎?佢仲係到等你嗎?定係....你已經放棄左佢?
|