今次campv1攰,都發生唔小野!
9號一早就跟a 坤車去買柴...
then就汁好哂d物資,下就就去la,
自己渣車去,,,而家部車只可以渣到50幾,唉,好慢 ,,,,
沿途諗起,,好多你)) 我第一次比警察dup...同埋當晚....
唉..去到就教野,draw 地圖,,好多野做...領袖又唔夠,,得4個,我王傑,河,梁..
amos 正親冇黎,星就 ill 左,,,做到我地3個死死下.
不過唔緊要,新人開心就得la!..
夜晚去tapia 影印,順便買野食....出車時抄左落地下,,不過都冇咩事....想知詳情就問我la
返到去要主持campfire,,同埋諗行夜山d野,,
最報都好順利完成了,,夜晚冇咩點玩就訓左lu..
第2日,,即係今日,,,一早起身同佢地早操,,,食野,,,
then就係野外定向,,準備左好耐,,,都成功了!!!
就去bbq,,吹下水感..最後返返camp到汁野走!!
29旅就黎camp la......................
返到慈幼,,點點下好似唔記得攞一個保,,就打比29,,真係好人,幫我地搵返,,,thzthz
返到hm,,,坐左電腦前邊,,,好攰,,,訓訓下訓返張床到,,,,,
訓到7點幾....佢地上左黎玩一陣,,,
e 2日camp影左好多相....得閒post上黎la..
好攰,,好痛ar!!
goodnight,,可能聽日上大陸la,,,有冇人掛住我呢?
|