今日返學,早上都係攞黎溫中dict,
下就會dict,
到dict哥陣.80% pass ^^
不過唔知有冇80分..我諗都冇!!
放學同a海去搞d野!!
5點就車陳家祺去aem 交d野.rain!!
之後去買大蔡高!!一個比我,一個比你,,一個比細老.
去到西灣,泊左車then你話車埋你,,就即刻去新馬路車埋你!
去到就練左小小野!
完左車豬返屋企!hei左陣,希望你講ge野咩la!!
返到屋企打比你已經.............唉!算la!!
而家係到努力溫習,你地都係la,,各位addoil!!!!
|