今日原本pain好哂,,,但,只得我一個去行這個行程!
一早起身返主日,下就就去左第4旅ge旅慶,幾好睇r!起碼冇咩悶場!good
完左返屋企你就話........唉!都唔知咩事!
你一次又一次感....又5見你同之前哥個話要去讀書而咩...
根本係人ge問題!!
算la,我唔再迫la!!
夜晚同祺,星去飲酒,多謝你地€ar!!!