是放棄嗎????
日日上堂都唔知係到做咩,
冇聽個課感,,
聽日都冇野test,,,
今日練龍..日日都練感....好辛苦,,不過好有效果!!!
大隻返小小la!!仲記得你中2我肥d,,,不過我而家要- 肥!!!
因為....已經..........
都唔知點解次次打blog 都會miss你....
唔得,,唔可以!!!
龍舟隊ge 人記得今個星期6,會8神!會受旗!!
男女都要出席!!!!!!著總會t,,,同埋要攞落龍ge 3 !!!因為落龍唔會著aem t!!
cmcmcm!!haha