今日TEST COMPUTER!!
ONLY 識FILL IN THE BANK....
有咩用LA...4字頭LA!!
下就LISTENING 抽唔中我,,
中文HEI 左感過...
放學返屋企打報告!!!5:45返學,,行去聖母遊行,,,
今年同上年唔同,,因為多左幾個好朋友一齊,,,但小左你..
唔怕LA!!!完左學校請M記LA!!
唔夠,,,,THEN 就同陽去溫左一陣數...
返屋企,,,,,,,打埋小小野,,BATH 就訓LA!!!