講返星期6,日,,好好玩,好正..
去左hk camp,又係長州,,已經好似屋企感!!
最好玩就係游繩下降!!!第一次,,好正,同埋全沙灘swim!
影左好多相,,,post唔到感多,,,
同埋而家好眼訓,,遲d 比大家睇la!
今日呢,,2科都唔緊要la!!
因為慈幼最後的日子....到了,,
已經放棄!!
不過都有溫過!!
中午發燒,,,
聽日冇野test....
放學練龍,,練完返屋企dinner!
之後就去開ball,,好耐冇玩,,不過去到陽樓下發覺自己唔見左錢包><第一次.,.
即刻drive返屋企樓下,,點知真係係樓下,,,LUCKY...
返魅打BLOG,GOODNIGHT!!
|