星期5就係提前考...
今日好多自修,,冇野做,,
exam 已經....對我冇咩影響!!
上堂又係感,,不過要好好珍惜la!!
lunch 係學校,開最後一次會,小息開最後一次咪...
慈幼,,,再見嗎???????????????????
12年la!!好多好多回憶,好像第2個家..不過..
唉!!!
聽日比賽!!希望大家睇下la,,不過一定最尾ga la!!