今日11點幾起身,
fd 叫我去neway,,去左,,唱到2點30,就走,,
3點去我舅父公司,,哥到係一間設計室感ge野la,,
去到有個先生同我講解下d野,,下星期一開始返工,,,
一個月有$5000...算多定小呢??
6點返到屋企,,冇人,冇飯食,,搵人食野...
8點奇先得出黎同我去左高士得食野,,食左90幾,,,,
then去左打一陣機,,返hm,,,,,,,now..
今日覺得慈幼個名好正,,因為返工哥個先生一聽我慈幼,,,就,,,,haha
不過心諗....唉,,下年就...